lunes, 5 de octubre de 2009

Que t'estimo.

Que em faci riure, que m'entengui, que m'estimi, que no em fereixi, que no vulgui veurem plorar, que no faci promeses per no cumplir-les, que no em regali el cel. Que s'adormi abraçant-me, que entengui les meves accions, que em protegeixi sense condició, que m'acarici el cabell i la cara, que m'escalfi el cor en dies freds i grisos, que s'enamori, que m'enamori, que s'enfadi i em faci enfadar, que em perdoni i el pugui perdonar, que em faci petons al nas, que em digui amor. Que rigui amb mi, que em trobi a faltar, que no faci falta que em perdi per adonar-se del que té, que em necessiti i m'abrassi tan fort que no pugui caure mai més. Que em recordi cada dia tot el que sóc i el que em fa sentir, que mai digui sempre sinò que deixi fer al temps, que els diumenges a la tarda tinguin sentit, que quan el telefon soni la seva veu em sorprengui, que digui paraules boniques però creibles, que m'expliqui el que l'inquieta i el que li fa por. Que m'agafi de la mà i al notar-lo tan aporo m'adoni de que és real.

No hay comentarios:

Publicar un comentario